Weekendje naar nzulezu - Reisverslag uit Beyin, Ghana van Nynke - WaarBenJij.nu Weekendje naar nzulezu - Reisverslag uit Beyin, Ghana van Nynke - WaarBenJij.nu

Weekendje naar nzulezu

Blijf op de hoogte en volg Nynke

18 September 2017 | Ghana, Beyin

Hoi allemaal,

Hierbij weer een update vanuit Kumasi! In Ghana is het niet alleen maar 'hard' werken hoor, elk weekend maken we met de groep namelijk een leuk uitstapje zodat we in de weken dat we in Ghana zijn ook genoeg tijd hebben om de toerist uit te hangen! ;) Afgelopen vrijdag zijn we daarom om 5.30 uur vertrokken voor een rit van uiteindelijk elf uren naar het kustplaatsje beyin. Eenmaal hier aangekomen waren we deze lange rit al snel vergeten, we waren namelijk beland op een klein paradijsje! We sliepen in een paar basic hutjes op een privé strand, compleet met palmbomen, kokosnoten, hoge golven, een warme zee, rieten hutjes, kampvuur en een prachtige ondergaande zon. We waren hier gekomen vanwege het dropje nzulezu, dit is een dorpje wat in een meer staat en gebouwd is op palen, er wonen hier ongeveer 500 mensen!! In nzulezu hebben we een prachtige ochtend gehad, zeker ook de kanotocht door de jungle naar het dorpje toe was schitterend! Al met al een prachtig weekend! Na gister weer een lange reisdag gehad te hebben, zaten we vanochtend al weer vroeg in de trotro opweg naar het ziekenhuis voor weer een leuke en spannende dag in het Manhyia hospital! Ik kan wel wennen aan dit obruni-leventje! :)

Heel veel liefs, Nynke

• 18 September 2017 - 22:47

Ilse:

Klinkt weer super leuk zeg, echt een beetje jaloers! Geniet ervan nynk

• 19 September 2017 - 07:48

Tina:

Superjaloers...

Geniet ervan en werk se deze week...

• 19 September 2017 - 09:39

Jan:

Wat een lange rit. Maar zo te lezen was het de moeite waard! Geniet ervan!

• 19 September 2017 - 11:07

Catharina:

Wat goed dat jullie ook genieten in het weekend en niet alleen door de weeks Gelijk hebben jullie.
    Het is dan wel een lange reis maar het resultaat is er dan ook.
    Het klinkt goed allemaal. Het us nu al een super ervaring.
    Have fun.

Nynke

Ik vertrek voor twee en een halve maand naar Afrika! Mijn reis begint in Ghana waar ik twee maanden in de stad Kumasi zal verblijven en mee ga draaien in een ziekenhuis. Vervolgens ontmoet ik een vriendin in Kenia en zullen wij ons Afrika-avontuur al backpackend afsluiten!

Actief sinds 28 Aug. 2017