Mijn Afrika-avontuur - Reisverslagen van Nynke - WaarBenJij.nu Mijn Afrika-avontuur - Reisverslagen van Nynke - WaarBenJij.nu

Mijn Afrika-avontuur

Ik vertrek voor twee en een halve maand naar Afrika! Mijn reis begint in Ghana waar ik twee maanden in de stad Kumasi zal verblijven en mee ga draaien in een ziekenhuis. Vervolgens ontmoet ik een vriendin in Kenia en zullen wij ons Afrika-avontuur al backpackend afsluiten!

Recente Reisverslagen:

17 November 2017

Aller laatse blog...

04 November 2017

Medase pa, Ghana!

26 Oktober 2017

Goodbye Kumasi...

17 Oktober 2017

Weekje chirurgie

10 Oktober 2017

Baby'tjes en jungle!
Nynke

Ik vertrek voor twee en een halve maand naar Afrika! Mijn reis begint in Ghana waar ik twee maanden in de stad Kumasi zal verblijven en mee ga draaien in een ziekenhuis. Vervolgens ontmoet ik een vriendin in Kenia en zullen wij ons Afrika-avontuur al backpackend afsluiten!

Actief sinds 28 Aug. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2645

Voorgaande reizen:

05 September 2017 - 18 November 2017

Mijn Afrika-avontuur

Landen bezocht: